ترجمه
نوشته شده توسط : کارشناس تولید محتوا
  • نحوه حذف یک ستون جدول در Word:
    به بخش Layout و بخش Rows & Columns بروید ، روی Delete کلیک کنید تا منوی کشویی آن را ببینید. با کلیک بر روی هر یک از گزینه ها ، تغییرات مربوط به حذف سلول ایجاد می شود. برای حذف ستون ، کافیست روی گزینه Delete Columns کلیک کنید تا ستون انتخاب شده به طور کامل حذف شود.

    نحوه افزودن ستون جدول در Word:
    برای ایجاد یک ستون در سمت چپ سلول انتخاب شده ، به Layout و Rows & Columns بروید ، Insert Left را انتخاب کنید و Insert Right را انتخاب کنید تا یک ستون در سمت راست ایجاد شود. به این ترتیب می توانید ستون ها را به راحتی به جدول خود اضافه کنید.


    همچنین می توانید با انتخاب و کلیک راست روی سلول مورد نظر در جدول ، دستورات حذف ستون یا درج را وارد کنید.

    مشاهده تنظیمات یک جدول حرفه ای در Word طراحی کنید
    بعد از اینکه جدول را در Word ترسیم کردید ، گزینه Design به نوار ابزار Word اضافه می شود و می توانید از آن برای ایجاد تغییر در جدول استفاده کنید.

    برای تغییر ساختار جدول ، به بخش Table Tools and Design بروید و روی کادر گروه Table Style کلیک کنید تا در یک نوار لغزنده باز شود و انواع مدل مربوط به ساختار و سبک جدول را مشاهده کنید. تغییرات با انتخاب هر یک از انواع جدول اعمال می شود.

     

    همچنین گزینه Table Style در قسمت Design وجود دارد که می توانید با آن یا بدون بررسی ، الگو و سبک خود را در جدول ایجاد کنید.

     


    ردیف هدر ، ردیف کل ، ستون اول ، آخرین ستون ، ردیف های راه راه. ) ، Striped Columns (یکی از رنگ ستونهای جدول) ، با علامت زدن هر گزینه ، تغییرات سبک در کل جدول اعمال می شوند.

    گزینه shading رنگ سلول های جدول را پر می کند. برای رنگ آمیزی درون سلول های جدول ، ابتدا بر روی آن سلول کلیک کنید و سپس Shading را انتخاب کنید ، منوی کشویی باز می شود و می توانید رنگ جدول مورد نظر خود را انتخاب کنید.


    در بخش سایه زنی گزینه ای به نام Borders وجود دارد که منوی کشویی را باز می کند. برای اعمال تغییرات ، ابتدا باید بخشی از جدول را انتخاب کنید که می خواهید تغییرات اعمال شود ، سپس حالت مورد نظر را از لیست Borders انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود.


    در بخش Design بخش دیگری به نام Edge Drawing وجود دارد که می توانید نوع خط و ضخامت خط را برای جدول مشخص کنید.

    با انتخاب Draw Table می توانید جدول مورد نظر خود را ترسیم کنید و همچنین می توانید با انتخاب Eraser ردیف های مورد نظر را در جدول حذف کنید.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: